Seksihalut korkealla

Olemme joskus kolme viikkoa erossa toisistamme töiden takia. Miesystävällä on sitten valtavat seksihalut.

Onko normaalia, että hän panee minua kolmesti, ennen kuin nukahtaa?

Vastaus

Hei

Seksihalut vaihtelevat eri ihmisillä ja eri tilanteissa.

Pitkän eron jälkeen voi tosiaan olla suuret seksihalut. Ja silloin yhdyntöjä voi olla tavallista enemmän.

Tärkeintä on, että useampi yhdyntä tuntuu teistä molemmilta hyvältä.

Ketään ei saa painostaa tekemään seksissä mitään sellaista, mitä hän ei halua tehdä.

Jos et halua olla yhdynnässä kolmea kertaa, kerro se miesystävällesi. On tärkeää, että kumppanit kunnioittavat toistensa tunteita ja toiveita.