Seksin ehdottaminen
Haluaisin seksiä asuntolatoverini kanssa. Uskallanko ehdottaa sitä hänelle?
Vastaus
Tunnetteko asuntolatoverisi kanssa hyvin? Oletko ihastunut häneen? Haluaisitko seurustella hänen kanssaan?
Seksiä ei voi ehdottaa kenelle tahansa.
Usein ihmiset haluavat tutustua ennen kuin harrastavat seksiä yhdessä.
Jos olet ihastunut asuntolatoveriisi, kerro se hänelle. Jutelkaa ja viettäkää aikaa yhdessä, jos hän haluaa sitä myös.
Jos asuntolatoverisi ei halua viettää aikaa kanssasi, se täytyy hyväksyä.
Seksiin pitää olla molempien osapuolien suostumus. Ketään ei saa painostaa tai pakottaa seksiin.