Seksin kiinnostaminen
Minulle sanotaan, että seksin pitää kiinnostaa kaikkia maailman ihmisiä.
Miksi se ei sitten kiinnosta minua?
Vastaus
Hei
Ei seksin pidä kiinnostaa kaikkia. On paljon ihmisiä, joita seksi ei kiinnosta.
Minulle sanotaan, että seksin pitää kiinnostaa kaikkia maailman ihmisiä.
Miksi se ei sitten kiinnosta minua?
Vastaus
Hei
Ei seksin pidä kiinnostaa kaikkia. On paljon ihmisiä, joita seksi ei kiinnosta.