Olet tässä:
 

Sperman maistaminen tisseiltä

Voiko oman sperman maistaminen olla helpompaa, kun sitä maistaa tisseiltä ja toinen katsoo vierestä? Silloin ei niin jännitä.

Jos tykkään, voiko omaa spermaa nuolla suurempia määriä, onko se terveysriski?

Voinko nuolla joka kerta tissit puhtaiksi, kun tissipanoa harrastaa? Ja voiko toinen vuorotellen molempia tissejä laittaa suuhun ja käskeä nuolla huolellisesti joka kohtaa?

Vastaus

Hei

Kyllä sperman maistaminen voi olla helpompaa, jos toinen on vieressä.

Voit nuolla spermaa myös suurempia määriä. Se ei ole riski terveydelle.

Voit nuolla tissit joka kerta puhtaaksi, jos haluatte sitä molemmat.

Samoin toinen voi käskeä nuolemaan tissit, jos molemmat haluatte sitä.

Tärkeintä on, että teette vain sellaisia asioita, jotka tuntuvat molemmista hyvältä. Mitään sellaista ei pidä tehdä, mikä ei tunnu molemmista hyvältä.

Seksissä kaikkeen pitää olla molempien suostumus.