Suihin mieheltä
Voiko hetero kokeilla imeä penistä? Ja voinko itse runkata samalla, kun imen?
Onko normaalia, että jännittää imeä?
Vastaus
Hei
Kyllä hetero voi kokeilla imeä penistä, jos molemmat haluavat sitä.
Ketään ei saa painostaa tai pakottaa seksiin. Seksin voi myös aina lopettaa kesken, jos se ei tunnu hyvältä.
Voit runkata samalla, kun imet, jos haluat.
Seksitaudit tarttuvat myös suuseksissä. Kondomi suojaa seksitaudeilta.
On tavallista, että imemisen kokeileminen jännittää. Kumppanille kannattaa kertoa, että jännittää.
Jännittäminen usein helpottaa, kun siitä puhuu.