Suihinotto kaverilta

Tekeekö ensimmäinen kerta minusta homoa?

Otin kaverilta suihin kokeilumielessä. Ei se kondomin kanssa ollut paha kokemus.

Voisiko hän alkaa imettää penistä minulla? Voinko heterona näin tehdä?

Vastaus

Kaverilta suihinotto ei välttämättä tarkoita, että ole homo. Jos sinusta tuntuu, että olet hetero, voit määritellä itsesi heteroksi.

Voit antaa suuseksiä kaverillesi, jos te molemmat haluatte sitä.

Ketään ei saa suostutella, painostaa tai pakottaa tekemään mitään sellaista, mitä hän ei halua tehdä.