Suuhun virtaamisen kokeileminen
Onko normaalia, että kiinnostaisi kokeilla, että minun suuhuni virtsataan?
Onko terveydelle haittaa antaa tulla pieni määrä virtsaa suuhun?
Jos käyn dominasessiossa, voinko antaa naisdominan virtsata minun suuhun?
Onko hävettävää käydä maksua vastaan maistamassa ja näkemässä pillun?
Vastaus
On ihan ok, että virtsan maistaminen kiinnostaa. Ihmiset ovat kiinnostuneita ja kiihottuvat monenlaisista asioista.
Voit antaa dominan virtsata naamallesi ja suullesi, jos haluat niin.
Virtsaa ei kannata juoda suuria määriä, mutta pienen määrän maistaminen ei ole terveydelle haitallista.
Seksityöntekijän luona käymisessä ei ole mitään hävettävää.