Suuseksin kokeileminen kaverin kanssa
Voiko hetero kokeilla, miltä tuntuu, kun mies imee penistä? Onko vessa hyvä paikka kotona?
Voinko laskea pelkät housut alas ja laittaa peniksen kaverin suuhun?
Voiko peniksen antaa olla suussa hetken aikaa, kun saa siemensyöksyn, että kaikki spermat tulee kondomiin?
Kyllä kaverit voivat kokeilla, miltä suuseksi tuntuu, jos molemmat varmasti haluavat sitä.
Vastaus
Hei
Kyllä kaverit voivat kokeilla, miltä suuseksi tuntuu, jos molemmat varmasti haluavat sitä.
Suuseksiin pitää aina olla kumppanin suostumus. Asiasta pitää ensin jutella ja sopia.
On tärkeää, että molemmat ymmärtävät, mitä suuseksi tarkoittaa. Ketään ei saa houkutella tai painostaa suuseksiin.
Suuseksin voi myös lopettaa kesken, jos se ei tunnu hyvältä.
Kyllä suuseksiä voi kokeilla kodin vessassa.
Seksitaudit tarttuvat myös suuseksi. Kondomi suojaa seksitaudeilta.
Ennen suuseksiä housut voi laskea alas. Peniksen voi laittaa kumppanin suuhun tai kumppani voi ottaa peniksen suuhunsa itse.
Peniksen voi antaa olla suussa hetken aikaa, kun saa siemensyöksyn.
Tärkeintä on toimia niin, että molemmista tuntuu hyvältä.