Terskan herkkyys
Mitä voisi tehdä tuntoherkälle terskalle? Se ei ole tottunut kosketukseen, ja iho tuntuu hyvin ohuelta. En kestä, että sitä nuollaan, vaikka juuri sitä haluaisin.
Vastaus
Hei
Terskan herkkyys helpottaa yleensä ajan kanssa.
Terskaa voi totuttaa kosketukseen pikku hiljaa. Terskaa voi esimerkiksi suihkutella lämpimällä vedellä ja kosketella itse varovasti.
Suuseksin aikana kannattaa käyttää kondomia. Se suojaa seksitaudeilta ja suojaa myös terskaa kosketukselta.
Jos terskaan sattuu kaikenlainen kosketus, kannattaa käydä lääkärissä.