Tissien hyväily

Miten tissejä hyväillään?

Voiko tissin ottaa suuhun niin paljon kuin mahtuu?

Onko jotenkin naurun asia, jos aikuinen mies haluaa tissiä?

Olenko ymmärtänyt oikein, että tissejä voi imeä vaikka niitä ei ole pesty?

Saako tissit myös olla hikiset? Haittaako mitään, jos imen hiet tisseiltä?

Vastaus

Hei

Kun tissejä hyväilee, voi kosketella tissejä esimerkiksi käsillä tai suulla. Hyväillessä voi kokeilla erilaista kosketusta. Kokeilemalla huomaa, millaisesta hyväilystä itse nauttii ja millaisesta hyväilystä kumppani nauttii.

Kumppanilta kannattaa myös kysyä, millaisesta hyväilystä ja kosketuksesta hän pitää.

Tissin voi ottaa suuhun niin paljon kuin mahtuu, jos se tuntuu itsestä ja kumppanista hyvältä.

Ei ole naurun asia, jos aikuinen mies haluaa tissiä. Tissistä kiihottuminen ja nauttiminen on tavallista.

Tissejä voi imeä, vaikka niitä ei ole pesty, jos molemmat haluavat sitä.

Tissit saavat olla myös hikiset, jos se sopii molemmille. Ei haittaa, jos imet hien tisseiltä.