Tissin antaminen
Onko normaalia, kun tuttava käy kylässä, että aikuiselle miehelle annetaan tissiä yhteisymmärryksessä?
Ja voinko pyytää häneltä myös käytettyjä rintaliivejä? Saako niistä olla kiinnostunut?
Vastaus
Hei
Jos tuttava haluaa antaa tissiä miehelle, se on ihan ok.
Tuttavalta voi pyytää myös käytettyjä rintaliivejä. Tuttava päättää itse, antaako liivejä. Tuttavan päätöstä pitää kunnioittaa.
Käytetyistä rintaliiveistä saa olla kiinnostunut. Siinä ei ole mitään väärää.