Turvasana seksissä
Turvasana on sana, jonka avulla voi pysäyttää seksin.
Turvasana tarkoittaa, että seksi ei tunnu hyvältä ja se pitää lopettaa heti.
Jos joku sanoo turvasanan:
- Pysähdy heti.
- Lopeta kaikki, mitä olet tekemässä.
- Älä koske toiseen ihmiseen.
- Kysy kumppanilta, onko kaikki hyvin.
- Kuuntele, mitä toinen sanoo.
Hyvä turvasana helppo sanoa ja muistaa.
Hyvä turvasana on sellainen, jota ei yleensä sanota seksin aikana.
Hyvä turvasana voi olla esimerkiksi
- stop
- punainen
- banaani.
Tärkeintä seksissä on, että se on aina mukavaa ja turvallista kaikille.