Välillä kiinnostaa, välillä ei

Miksi minua välillä kiinnostaa ja välillä taas ei kiinnosta seksi?

Tai joku anaaliseksi miesten välillä, jollain tasolla se kiinnostaa, mutta kuitenkin se inhottaa. Anaalistahan tulee uloste. Ei se paikka minusta kuulu seksiin, mistä tulee uloste. Mutta kuitenkin se samalla jollain tasolla kiinnostaa.

Vastaus

Hei

Seksuaalinen kiinnostus vaihtelee. Kiinnostuksen vaikuttaa esimerkiksi ikä, elämäntilanne ja muut tunteet.

On tavallista, että välillä kiinnostaa enemmän ja välillä vähemmän.

Myös seksuaalisen kiinnostuksen kohteet vaihtelevat. On tavallista, että joku asia voi tuntua samaan aikaan kiinnostavalta, kiihottavalta ja inhottavalta.

Kaikki tunteet ovat sallittuja. Tunteissa ja kiihottumisessa ei ole mitään väärää.