Valmistautuminen ensimmäiseen kertaan

Pitääkö poikuuden poistoon jotenkin valmistautua, kun on kyse maksullisesta palvelusta?

Miten peniksen osaa työntää emättimeen?

Onko turhaa miettiä tämmöisia juttuja? Onko ensimmäinen kerta täydellinen?

Poikuudesta ainakin pääsee.

Vastaus

Hei

Ei poikuuden menettämiseen tarvitse valmistautua.

Kumppanilta voi pyytää apua peniksen työntämiseen emättimeen.

Ensimmäisestä kerrasta ei tarvitse olla huolissaan.

Ei ole yhtä oikeaa tapaa olla yhdynnässä. Jokaisen ensimmäinen kerta on aina omanlaisensa.

Kumppanille voi kertoa, että ensimmäinen kerta jännittää. Puhuminen voi helpottaa jännitystä.

Lue myös: Seksi tuottaa nautintoa