Osaanko vielä?
En ole pitkään aikaan harrastanut seksiä naisen kanssa. Nyt siihen olisi mahdollisuus, kun olen löytänyt naisen. Osaanko vielä? Entä onko pakko tehdä myös suuseksiä?
Vastaus:
Seksin harrastaminen voi jännittää erilaisista syistä. Sinulla on ihan oikea ja kiva jännitys siitä, että olet tavannut uuden naisen.
Voit tämän uuden kumppanin kanssa edetä seksissä teidän omaan tahtiin. Jutelkaa asioista etukäteen. Tehkää sitä, mikä tuntuu hyvälle ja mitä molemmat haluavat. Suuseksiä sinun ei ole pakko harrastaa, jos et halua. Seksin pitää olla sellaista, että se on molemmista mukavaa. Mitään sellaista ei tarvitse tehdä, mikä tuntuu huonolle tai pahalle.
Sinun ei tarvitse miettiä, osaatko vielä harrastaa seksiä. Seksin harrastaminen on erilaista jokaisen ihmisen kanssa. Jos molemmat sitä haluavat ja olette siihen valmiita, seksi varmasti onnistuu luonnostaan.