Outo sekifantasia

Tahtoisin jonkun naisen kanssa keskustella omista sekifantsioistani. En ole puhunut niistä koskaan kenenkään kanssa. Tykkään katsoa, kun naiset pissaavat erilaisiin housuihin sekä haistella naista tämän housujen läpi. Tahtoisin kuulla jonkun naispuolisen ajatuksia asiasta. Onko se seksikästä vai ei ja ideoita missä tätä pääsisi toteuttamaan. Olenko yksi harvoista, joita tällainen kiinnostaa? Ovatko tällaiset fantasiat yleisiä?

Vastaus:

Seksiin voi liittyä paljon erilaisia fantasioita, joita ei tarvitse edes toteuttaa. Fantasiat voivat jo ajatuksissa tuottaa seksuaalista mielihyvää. Sinun fantasiaasi voi olla vaikeaa toteuttaa toisen ihmisen kanssa. Silloin voi itsetyydytyksen avulla fantasioida.

Ihmisistä voi olla kiusallista puhua tai kuunnella seksifantasioista. Ne ovatkin yksityisasioita, joista ei yleensä puhuta muille. Sinun taitaa myös olla vaikea löytää naispuolista kumppania, joka haluaisi puhua tai toteuttaa näitä asioita. Ketään toista ei voi pakottaa toteuttamaan omia fantasioitaan. Pitää olla aivan varma, että kummallakin on samanlaiset toiveet toteuttaa seksuaalisia halujaan.

Naisten pissaamista ei saa katsella salaa. Se on loukkaavaa toista ihmistä kohtaan. Sitä sanotaan seksuaaliseksi häirinnäksi. Seksuaalista häirintää ovat myös seksuaaliset puheet ja koskettelu. Suomen rikoslaissa sanotaan salakatselusta, että siitä voi saada sakkoa tai jopa vankeutta.