Paljonko on liikaa?

Paljoko on liikaa pimpin koskettelussa?

Koskettelen usein omaa pimppiäni. Siitä vaan tulee niin hyvä olo.

Vastaus:

Hei

Oman pimpin ja peniksen alueen koskettelua kutsutaan itsetyydytykseksi. Koskettelu tuottaa mielihyvää ja nautintoa.

Voit kosketella pimppiäsi useitakin kertoja päivässä, jos se tuntuu sinusta hyvältä.

Itsetyydytystä ei ole liikaa, kunhan kykenet elämään tavallista arkea. On tärkeää, että myös muut asiat tuottavat sinulle iloa ja mielihyvää.

Muista pestä kätesi ennen pimpin koskettelua ja sen jälkeen.

Jos tyydyttää itseään usein tai liian rajusti, saattaa pimppiin tai penikseen tulla haavoja. Silloin kannattaa pitää taukoa itsetyydytyksessä. Pimppi ja penis kannattaa myös pestä vedellä joka päivä, jotta iho paranee.