Runkkaaminen parisuhteessa

Onko normaalia parisuhteessa, että tyttöystävä runkkaa minua, jos ei harrasteta yhdyntää? Voinko nuolla hänen sormet omista spermoista?

Ja onko normaalia niellä omaa spermaa? Saako miehet niin tehdä vai onko se naisten juttu?

Vastaus

Hei

On ihan tavallista, että nainen runkkaa miestä ilman yhdyntää.

Voit nuolla tyttöystävän sormista spermasi, jos molemmat haluatte sitä.

On ihan ok niellä omaa spermaa. Myös miehet saavat tehdä niin. Se ei ole vain naisten juttu.