Squirttaaminen

Miten naisystävä voisi oppia squirttaamaan? Onko se vaikeaa? Jos osaat itse squirtata, voisit ehkä antaa neuvoja naisellenikin.

Vastaus

Hei

Squirttaaminen tarkoittaa nesteen purkautumista emättimestä seksin aikana.

Jokaisen keho on omanlaisensa. Jotkut naiset squirttaavat, jotkut eivät. On yleistä, ettei nainen squirttaa seksin aikana.

Ihmiset kiihottuvat erilaisista asioista. Voitte yhdessä tutustua naisystäväsi kehoon ja kokeilla erilaisia asioita seksissä. Hiljalleen huomaatte, millaisista asioista naisystäväsi nauttii.

Squirttaamisesta ei kannata ottaa paineita. Seksi on usein hyvää ilman squirttaamistakin.

Mistään muustakaan ei kannata ottaa seksissä paineita. On tärkeää kuunnella omia ja kumppanin tunteita ja tehdä vain sellaisia asioita, jotka tuntuvat molemmista mukavilta.