Suuseksi ennen yhdyntää

Olin ekaa kertaa saunassa tyttöystävän kanssa. Onko erikoista, että minulla seisoi koko ajan?

Haluaisin jo kovasti saada seksiä. Eikö olisi hyvä ennen ensimmäistä yhdyntää harrastaa useita kertoja suuseksiä, ja tutustua näin toisen reaktioihin?

Vastaus

Hei

Ei ole erikoista, että saunassa tyttöystävän kanssa penis seisoo eli on erektiossa. Tyttöystävän kanssa alasti oleminen on yleensä kiihottavaa.

Ennen ensimmäistä yhdyntää voi harrastaa suuseksiä, jos molemmat haluavat sitä. Tyttöystävää ei saa painostaa suuseksiin, jos hän ei halua sitä.

Ihmiset ovat valmiita seksiin eri vaiheissa. Jotkut eivät halua seksiä koskaan tai ollenkaan. Jokainen päättää seksistä itse.

Voit nauttia seksistä myös tyydyttämällä itseäsi.