Ulkonäkö ihmissuhteissa
Miksi joillekin on ihmisen ulkonäkö tärkeintä ihmissuhteissa? Eikö kuitenkin luonne ole tärkeämpi kuin ulkonäkö?
Vastaus
Hei
Ihmisille eri asiat ovat tärkeitä. Jollekin ulkonäkö on tärkeä asia. Jollekin toiselle se ei ole yhtään tärkeää.
Itselle tärkeät asiat muuttuvat elämän aikana. Esimerkiksi nuorelle ulkonäkö voi olla tärkeä asia. Kun ihminen vanhenee, muut asiat voivat muuttua tärkeämmiksi.
Minustakin luonne on ulkonäköä tärkeämpi asia ihmissuhteessa. Luonne vaikuttaa siihen, miten kohtaamme muut ihmiset.