Pelko homoksi tulemisesta
Kannattaako miettiä, tuleeko minusta homo, kun yhden kerran on ollut toisen miehen muna suussa?
Onko normaalia, että heterokin käy kokeilemassa imemistä?
Ja onko munan imeminen kondomin kanssa turvallista? Saako munan antaa olla suussa siemensyöksyyn asti?
Vastaus
Hei
Homoksi tulemista ei tarvitse pelätä. Homoudessa ei ole mitään väärää tai hävettävää.
Jokaisen ihmisen seksuaalisuus on oikea ja hyvä juuri sellaisena kuin on.
Suuseksi toisen miehen kanssa ei muuta sinua homoksi. Jokainen ihminen määrittelee itse oman seksuaalisen suuntautumisen.
On normaalia, että heterokin kokeilee imemistä.
Suuseksissä kannattaa käyttää kondomia. Se suojaa seksitaudeilta.
Muna saa olla suussa siemensyöksyyn asti, jos molemmat haluavat sitä.
Suuseksiin pitää myös olla molempien suostumus eli lupa.
Lue myös: Seksuaalinen suuntautuminen