Olet tässä:
 

Peniksen kaartumisesta huolestuminen

Onko huolestuttavaa, kun virtsaamisen jälkeen penis kaartuu eri suuntiin? Voiko se yhdynnän jälkeenkin kaartua?

Kuuluuko tämä peniksen normaaliin toimintaan?

Onko outoa kiinnittää huomiota näihin asioihin?

Vastaus

Hei

Ei ole huolestuttavaa, että penis kaartuu virtsaamisen jälkeen eri suuntiin.

Penis voi kaartua myös yhdynnän jälkeen.

Kaartuminen kuuluu peniksen normaaliin toimintaan.

Jos kaartuminen on lisääntynyt voimakkaasti ja penis on kipeä, kannattaa käydä näyttämässä penistä lääkärissä.

Ei ole yhtään outoa kiinnittää tällaiseen huomiota. On luonnollista kiinnittää huomiota peniksen toimintaan.