Peniksen näyttäminen

Mitä mun pitäis tehdä, kun yksi mies on näyttänyt kulliansa, vaikka olen pyytänyt, ettei näyttäisi sitä. Se on sanonut, että pitäisi hieroa sen kullia. Onko niin pakko tehdä?

Vastaus

Hei

Kerro asiasta luotettavalle ihmiselle, kuten avustajalle, ohjaajalle tai tukihenkilölle. Sinun ei tarvitse hävetä asiaa. Et ole tehnyt mitään väärää.

Ketään ei saa painostaa tai pakottaa katsomaan penistä. Ketään ei saa myöskään painostaa tai pakottaa hieromaan penistä.

Sinun ei tarvitse katsoa tai hieroa kenenkään penistä.

On tärkeää, että kerrot asiasta luotettavalle ihmiselle.