Peniksestä

  • Onko käyrä penis normaali?
  • Miksi esinahka menee itsestään taakse, kun penis alkaa seisoa?
  • Onko kivespussien eri asento normaali, toinen on toista alempana?
  • Saako kivespussit pitää paljaana, jos siitä tykkää ja onko se seksikkäämpää?
  • Mitä kannattaa tehdä, kun saan siemensyöksyn aina liian nopeasti, enkä ehdi nauttia
  • Onko tavallista antaa siemensyöksyn laueta masulle?
  • Kuuluuko terskan pullistua hiukan ennen siemensyöksyä?
  • Miten miehet yleensä itsetyydyttää ja voiko sitä tehdä suihkussa?

Vastaus:

Sinulla on paljon hyviä ja tärkeitä kysymyksiä. Tällä palstalla on vaikea vastata kirjoittamalla noin moneen kysymykseen. Sinulla on oikeus saada kysymyksiisi vastaukset. Ja voi olla, että vastausten jälkeen sinulle tulee uusia kysymyksiä. Siksi suosittelen, että keskustelet kasvotusten seksuaalineuvojan kanssa. Suullisesti keskustellen saisit tarkempia vastauksia.

Voit myös soittaa Väestöliiton Poikien puhelimeen. Poikien puhelimessa autetaan ja neuvotaan kaikissa poikien ja miesten liittyvissä asioissa. Soittaminen on ilmaista.

Väestöliiton Poikien puhelimen numero: 0800 94884

Soittoaika: maanantai-perjantai kello 13–18