Penispumpun käyttäminen
Miten penispumppua käytetään?
Vastaus
Hei
Penispumpulla parannetaan peniksen jäykistymistä.
Pumpussa on putki, johon penis laitetaan. Putkeen pumpataan painetta, joka pumppaa verta penikseen.
Tämä saa peniksen jäykistymään.
Penispumppuja on erilaisia. Joitain pumpataan käsin. Joissain pumpuissa on moottori.
Joissain penispumpuissa on myös vibraattori eli pumppu värisee.
Lue myös: Nauti seksistä -opas (pdf-tiedosto)