Penisrengas
Miten penisrengas vaikuttaa penikseen? Tuleeko silloin penis isommaksi ja kovaksi nopeammin kuin yhdyntäpillereillä? Mikä olisi parempi ja tehokaampi kuin yhdyntäpilleri peniksen kovenemmiseen ja isonemmiseen?
Vastaus:
En suosittele sinulle penisrengasta enkä pillereitä. Mitkään ihme keinot eivät saa penistä isommaksi. Kun olet kiihottunut, penis rupeaa seisomaan eli kovettuu. Se näyttää silloin myös isommalta.
Älä ole huolissasi, on normaalia, ettei penis ole kova koko ajan. Peniksen koko ei ole tärkeä, jokaisen oma penis on juuri sopivan kokoinen hänelle.
Yhdyntä onnistuu, kun miehellä on erektio ja naisen emätin on kostunut. Erektio on ohi siemensyöksyn jälkeen. On luonnollista, ettei aina tule erektiota, kaikille miehille on käynyt joskus niin.