Peppuseksi

Miten peppuseksiä tehdään tai mitä siinä tapahtuu siis?

Vastaus:

Hei

Peppuseksissä mies liikuttelee penistään naisen tai miehen peräaukossa.

Peppuseksiin kannattaa valmistautua etukäteen. Kummankin osapuolen pitää peseytyä huolellisesti.

Peppuseksissä kannattaa käyttää liukuvoidetta. Muuten peppuseksi voi sattua ja aiheuttaa haavoja.

Peppuseksi kannattaa aloittaa rauhallisesti ja varovasti. Jos jännittää, peppuseksi voi sattua.

Ehkäisy on tärkeää myös peppuseksissa. Sukupuolitaudit tarttuvat myös peppuseksissä.

Kaikki eivät pidä peppuseksistä. Ja kaikilla on oikeus kieltäytyä siitä. Kokeile peppuseksiä vain jos itse haluat.