Pepusta tulee limaa
Miksi minun pepusta tulee aina limaa kun olen kiihottunut?
Vastaus:
Sinun kehosi reagoi kiihottumiseen sillä tavalla. Se on täysin normaalia. Jos asia kuitenkin sinua huolestuttaa, keskustele lääkärin kanssa.
Miksi minun pepusta tulee aina limaa kun olen kiihottunut?
Vastaus:
Sinun kehosi reagoi kiihottumiseen sillä tavalla. Se on täysin normaalia. Jos asia kuitenkin sinua huolestuttaa, keskustele lääkärin kanssa.