Pierun äänet seksissä
Kun harrastamme seksiä, naiselta pääsee jatkuvasti pierun kuuloisia ääniä vaginasta.
Voinko minä miehenä jotenkin estää näitä ääniä syntymästä, kun ne naista häiritsevät?
Hänellä ei kuulemma päässyt ääniä vanhan kumppaninsa kanssa, joten ilmeisesti aiheutan niitä jotenkin.
Vastaus:
Yhdynnän aikana emättimeen menee ilmaa. Kun ilma purkautuu emättimestä ulos, siitä kuuluu pierumainen ääni.
Tätä ääntä kutsutaan emätinpieruksi.
Emätinpierut ovat yleisiä. Niitä ei tarvitse välittää. Mutta on ymmärrettävää, että ne häiritsevät naista.
Oletteko jutelleet äänistä? Oletko kysynyt, miksi äänet häiritsevät naista?
Häiritsevätkö äänet sinua? Jos äänet eivät häiritse sinua, voisit kertoa sen naiselle.
Ääniin voi yrittää suhtautua myös huumorilla. Äänistä voi vaikkapa vitsailla yhdessä.
Yhdynnän asento voi vaikuttaa siihen, miten paljon emättimeen menee ilmaa. Esimerkiksi takaapäin yhdynnässä ilmaa voi mennä emättimeen paljon.
Oletteko kokeilleet erilaisia asentoja? Kuuluuko ääniä joissain asennoissa vähemmän?