Pippelihieronta
Millaista se on, jos nainen antaa kielellään pippelihieronnan? Miten se tehdään? Entä jos en osaa?
Vastaus
Hei
Pippelihierontaan ei ole yhtä oikeaa tapaa. Jokainen hieronta on omanlaisensa.
Hieroessa voi kokeilla erilaisia asioita. Kokeilemalla huomaa, mikä tuntuu hyvältä. Hieroessa voi kokeilla esimerkiksi liikutella kieltä ja imeä.
Kumppanilta voi myös kysyä, millainen hieronta hänestä tuntuu hyvältä.
Asiasta ei kannata ottaa paineita.
Seksitaudit tarttuvat myös suuseksissä. Kondomi suojaa seksitaudeilta.