Pyllyn hyväilyt
Pitääkö sormeen laittaa liukuvoidetta, ennen kuin työntää sitä tyttöystävän pyllyyn? Voiko sormenpäätä koukistaa pyllyssä ja hyväillä sillä tavalla pyllyä?
Vastaus
Hei
Anaaliseksissä tärkeintä on suostumus ja se, että se tuntuu molemmista mukavalta.
Jos sormen laittaa peräaukkoon, pitää sormeen laittaa runsaasti liukuvoidetta.
Peräaukko ei kostu luonnostaan samalla tavalla kuin emätin. Ilman liukuvoidetta sormen laittaminen peräaukkoon voi sattua. Liukuvoide suojaa myös peräaukon limakalvoa.
Sormea voi kokeilla koukistaa hitaasti ja varovasti. Jos koukistaminen ei tunnu kumppanista hyvältä, se pitää lopettaa heti.
Anaaliseksissä pitää huolehtia myös puhtaudesta. Kädet pitää pestä hyvin ennen ja jälkeen anaaliseksin.