Alusvaatteiden riisuminen

Kummat otetaan yleensä naiselta ensin pois riisuttaessa, rintsikat vai pikkupöksyt? Onko rintsikat helppo avata, jos ei ole sitä tehnyt ennen?

Vastaus

Hei

Seksissä ei ole yhtä oikeaa tapaa tehdä asioita. Jokainen seksikerta on omanlaisensa. Seksissä voi myös kokeilla erilaisia asioita.

Alusvaatteiden riisumiseen ei ole sääntöjä. Ne voi riisua missä järjestyksessä haluaa.

Rintsikat on yleensä aika helppo avata. Rintsikat voi avata kaikessa rauhassa molemmilla käsillä. Ei haittaa, jos niitä ei saa heti auki.

Kumppanille voi myös kertoa, jos rintsikat on vaikea avata. Kumppani voi avata rintsikat myös itse.

Jos seksi jännittää, se kannattaa kertoa kumppanille. Luultavasti kumppania jännittää myös. Asiasta jutteleminen helpottaa jännitystä.