Anaaliseksin kokeileminen

Harrastettiin kaverin kanssa seksiä ehkä, niin kuin ennenkin. Minä aloin ottaa häneltä housut pois.

Pippeli oli puolierektiossa. Vedin esinahkan taakse ja kaveri sai siemensyöksyn heti. Ennenaikainen siemensyöksy?

Sain itsekin siemensyöksyn kaverin suuhun, joka tuntui hyvältä.

Kaveri ehdotti seksiä ja saisin olla ekana.

En tiedä, mitä pitäisi ottaa huomioon. Tauteja ei voi olla. Kiinnostaisi kokeilla kuitenkin.

Vastaus

Hei

Joskus siemensyöksy voi tulla nopeastikin, kuten kirjoitit.

Anaaliseksissä peräaukkoon työnnetään sormi, penis tai seksiväline. Myös peräaukon hyväily ja nuoleminen ovat anaaliseksiä.

Ennen anaaliseksiä kannattaa ulostaa.

Anaaliseksissä pitää käyttää liukuvoidetta ja kondomia. Ne suojaavat peräaukon limakalvoa.

Anaaliseksi onnistuu parhaiten, kun on rentoutunut.

Anaaliseksissä kannattaa edetä rauhallisesti. Sormia, seksivälinettä tai penistä ei saa työntää peräaukkoon väkisin.

Jos anaaliseksi sattuu, lopeta ja odota hetki. Jos haluat, yritä uudestaan.

Anaaliseksin jälkeen on tärkeää peseytyä. Myös seksilelu pitää pestä anaaliseksin jälkeen hyvin.

Lue lisää: Mitä seksi on? -opas (pdf)