Emätin yhdynnän aikana
Tuntuuko naisesta hyvälle, kun antaa miehelle pillua?
Mitä siellä pillussa tapahtuu, kun penis viedään sinne?
Kumpi on lämpimämpi, penis vai pillu?
Vastaus
Hei
Jokainen kokee yhdynnän omalla tavallaan. On siis mahdotonta vastata, miltä yhdyntä tuntuu naisesta.
Usein nainen on kiihottunut yhdynnän aikana. Kun nainen kiihottuu, emätin kostuu ja laajenee.
Nainen voi yhdynnän aikana myös supistaa emätintään. Mies voi tuntea tämän pienenä puristuksena peniksen ympärillä.
Peniksen ja emättimen lämpötila voi vaihdella. En siis osaa vastata, kumpi on lämpimämpi.