Erektio ja esinahka
Onko peniksessä jotain vialla, jos esinahka ei itsestään palaudu terskan päälle? Kuuluuko sitä itse vetää terskan päälle? Ja palautuuko sitten peniksen väri normaaliksi? Tarvitseeko säikähtää, jos esinahka pysyy terskan takana erektion laskeuduttua.
Vastaus
Hei
Esinahka voi palautua erektion jälkeen itsestään terskan päälle. Ei tarvitse säikähtää, jos esinahka ei palaudu itsestään. Esinahan voi myös vetää kädellä varovasti takaisin terskan päälle.
Kun penis on erektiossa, se täyttyy verellä. Siksi penis voi olla erektion aikana tummempi. Peniksen väri palautuu yleensä normaaliksi erektion laskeuduttua.