Erektion kesto
Miten pitkään erektio voi kestää miehellä yhtä päätä? Onko pitkään jatkuvasta erektiosta mitään hyötyä seksissä tai muutenkaan?
Vastaus
Hei
Erektion kesto vaihtelee paljon. Joskus erektio kestää pienen hetken, joskus pidempään.
Joskus erektio voi kestää jopa tunteja, mutta tämä on harvinaista. Liian pitkään kestävä erektio voi aiheuttaa kipua.
Jonkun mielestä pitkä erektio voi tuntua hyvältä seksissä. Joku toinen voi kokea asian toisin.
Jokainen on erektio on hyvä juuri sellaisena kuin on.