Erektion saaminen
Onko normaalia, että ei heti seiso, kun katsoo kiihottavaa naisen kuvaa?
Olen tehnyt niin, että jos haluan, että alkaa heti seisomaan, heilutan silloin penistä. Saan kunnon erektion ja vedän esinahan terskan taakse.
Olen löytänyt runkkaamiseen uuden tavan niin, että terska on kokonaan paljas.
Olenko tehnyt oikein?
Uskallan vetää esinahan nyt kokonaan taakse, niin paljon kuin menee.
Vastaus
Hei
On tavallista, että penis ei seiso heti, kun katsoo kiihottavaa kuvaa.
Olet tehnyt ihan oikein.
Runkkaamiseen ei ole yhtä oikeaa tapaa. Runkatessa voi kokeilla erilaisia tapoja. Kokeilemalla huomaa, mistä itse nauttii.