Ero yhdynnöissä

Mikä on oleellisin ero yhdyntöjen välillä, tapahtuuko ne pyllyyn vai emättimeen? Eikö niissä käytetä kuitenkin samoja asentoja?

Vastaus

Hei

Emätinyhdyntä tapahtuu emättimeen ja anaaliyhdyntä peräaukkoon.

Molemmissa yhdynnöissä voi olla eri asennoissa. Emätinyhdynnässä ja anaaliyhdynnässä ei käytetä aina samoja asentoja.

Molemmissa on tärkeä muistaa ehkäisy. Kondomi suojaa seksitaudeilta ja naista raskaudelta.

Anaaliyhdynnässä pitää käyttää myös liukuvoidetta. Se suojaa peräaukon limakalvoja.

Anaaliyhdynnän jälkeen pitää myös peseytyä hyvin.

Voit lukea yhdynnästä lisää Seteken sivuilta (seteke.fi)