Esinahan punoitus

Olen nyt uskaltanut vetää esinahan kokonaan terskan taakse erektiossa.

Kun vedän esinahan takaisin terskan päälle, se punoittaa. Kuuluuko tämä peniksen normaaliin toimintaan?

Olenko tehnyt oikein, että olen alkanut vetämään esinahkaa niin, että koko terska näkyy? Se on myös löystynyt.

Voinko jatkossakin olla terska paljaana sen ajan, kun katson naisen kuvaa? Onko normaalia käyttää kuvia apuna?

Vastaus

Hei

Esinahan punoitukseen voi olla monta syytä. Esimerkiksi peniksen hautuminen, runsas pesu tai itsetyydytys voivat aiheuttaa punoitusta.

Penis kannattaa pestä kerran päivässä pelkällä vedellä.

Olet tehnyt ihan oikein, kun olet vetänyt esinahkaa niin, että koko terska näkyy.

Voit jatkossakin olla terska paljaana, kun katsot naisen kuvaa.

On ihan tavallista käyttää kuvia apuna.