Esinahka ja yhdyntä
Olenko minä oikeassa, että esinahan kuuluu mennä yhdynnässä terskan taakse?
Ja terskahan on paljaana kondomin kanssa?
Onko myös esinahat erilaisia?
Vastaus
Hei
Kyllä esinahat ovat erilaisia. Esimerkiksi esinahan pituus ja tiukkuus vaihtelevat paljon.
Esinahka menee yleensä terskan taakse, kun penis on erektiossa. Esinahan voi myös vetää terskan taakse, kun penis on erektiossa.
Joillain pojilla ja miehillä esinahka menee terskan taakse osittain, joillain kokonaan.
Ennen kondomin laittamista esinahka vedetään kädellä terskan taakse niin pitkälle kuin mahdollista. Eli terska on paljaana kondomin kanssa.
Esinahka menee yleensä terskan taakse yhdynnässä.