Esinahka terskan taakse
Lääkäri katsoi esinahan. Hänen mukaan se vetäytyy taakse hyvin. Ei sanonut, onko tiukka.
Joten voinko vetää esinahan terskan taakse, kun runkkaan?
Haluaisin nähdä paljaan terskan.
Vastaus
Hei
Jos esinahka vetäytyy taakse hyvin, se ei ole liian tiukka. Sinun ei siis tarvitse huolehtia asiasta.
Voit vetää esinahan terskan taakse, jos se ei satu.
Esinahkaa voi liikutella kädellä sen verran kuin se helposti liikkuu, eikä tee kipeää.