Huokailu seksissä
Miksi nainen alkaa huokailla ja vaikeroida, kun tuntuu hyvälle? Eihän mehet tee niin.
Vastaus
Hei
Jotkut naiset huokailevat ja vaikeroivat, kun he nauttivat. Kaikki naiset eivät tee näin.
Myös miehet voivat huokailla ja vaikeroida, kun heistä tuntuu hyvältä.
Pornossa nainen usein huokailee ja vaikeroi. Porno ei ole totta. Se on näyteltyä seksiä. Pornossa asioita usein liioitellaan.