Käyrä penis

Miksi mulla penis ei ole suora erektiossa, vaan se on käyrä? Muuttaako erektio näin paljon peniksen muotoa?

Voiko käyrällä peniksellä olla yhdynnässä? Pääsenkö poikuudesta eroon tästä huolimatta?

Voiko seksityöntekijä ihmetellä peniksen muotoa, kun laittaa sen emättimeen?

Vastaus

Hei

Penis on usein käyrä erektiossa. Se on tavallista. Erektio muuttaa peniksen muotoa.

Käyrällä peniksellä voi olla hyvin yhdynnässä. Käyryys ei vaikuta yhdyntään eli käyrällä peniksellä pääsee eroon poikuudesta.

En usko, että seksityöntekijä ihmettelee peniksen muotoa. Jokainen penis on omanlaisensa ja hyvä juuri sellaisena kuin on.