Kerma ja jäätelö seksissä

Hei.

Voiko seksitilanteisiin yhdistää ruoka-aineiden käyttöä terveysturvallisesti?

Olemme suunnitelleet tyttöystävän kanssa paria kokeilua, jota molemmat kovasti odotamme. Ensin pitää kuitenkin varmistaa, ettei niihin liittyisi terveysriskejä.

Haluaisimme tehdä niin, että pursottaisin kermavaahtoa hänen keholleen. Sitä voisi kokeilla ensin vaikkapa kaulaan, napaan, tisseille, nänneille ja häpyhuulille ja klitorikselle. Lopulta pursottaisin sitä hänen pyllyvakoonsa ja myös pyllyreikään. Luonnollisesti nuolisin kaikki kermat pois, ja söisin ne.

Onhan tämä kaikki turvallista toteuttaa?

Seksiimme on lähes alusta asti kuulunut pimpin, pyllyvaon ja pyllyreiän nuoleminen. Sitä on edeltänyt normaali hyvä hygieniasta huolehtiminen.

Tarkoitan kysymykselläni nimenomaan sitä, että eihän kermavaahto muodosta mitään uhkaa pimpin ja pyllyreiän terveydelle?

Sitä en pelkää, että saisin suuhuni mitään sopimatonta. Niin ei ole käynyt tähänkään asti.

Toinen kysymys kuuluu, voiko jäätelöä laittaa pienen palan klitorikselle? Voiko se olla liian kylmää?

Olisi superkiihottavaa nähdä jäätelön sulavan klitorikselle, ja nuolla se sitten pois.

Laittaisin sitä myös pyllyvakoon ja pyllyreikään, joista söisin lopuksi kaiken.

Kuinka on, onko fantasiamme ok, vai onko se liian kylmä?

Vastaus:

Kermavaahtoa voi pursottaa hyvin esimerkiksi kaulaan, napaan ja rinnoille.

En suosittele ruoka-aineiden laittamista emättimeen tai peräaukkoon. Kermavaahdossa ja jäätelössä on sokeria. Se voi aiheuttaa emättimen ja peräaukon limakalvoilla esimerkiksi hiivatulehdukselle.