Kiihottuminen ja tissien paisuminen
Olen huomannut, että kiihottuessa tissit paisuu ja nännit sojottaa. Mistä se oikein johtuu?
Poikaystävä tykkää siitä kyllä.
Vastaus
Hei
Olet huomannut ihan oikein!
Kun nainen kiihottuu, hänen hermoston toiminta aktivoituu ja verenkierto lisääntyy. Tämän takia tissit eli rinnat turpoavat ja nännit kovettuvat.
Kiihottuessa myös naisen häpykieli turpoaa ja emätin kostuu sekä laajenee.
Nämä muutokset valmistavat naisen kehoa ja mieltä yhdyntään.
Kiihottuminen ei kuitenkaan tarkoita sitä, että pitää olla yhdynnässä. Jokainen päättää itse, haluaako olla yhdynnässä.
Kiihottuneena voi esimerkiksi tyydyttää itseään, jos haluaa. Kiihottuneena voi myös harrastaa hyväilyseksiä kumppanin kanssa, jos molemmat sitä haluavat.