Kostuminen
Millä tavalla pillun kostuminen tapahtuu? Kuinka kauan voi mennä, että se on täysin kostunut? Vaikuttaako naisen ikä kostumiseen? Kostuuko 15-20-vuotiaalla nopeammin, kuin vaikka nelikymppisellä?
Vastaus
Hei
Naisen emätin kostuu, kun nainen kiihottuu seksuaalisesti. Kun nainen kiihottuu, emättimen seinämistä erittyy emättimeen liukastetta.
Kiihottumiseen ja emättimen kostumiseen vaikuttaa moni asia, kuten hormonit, tunteet ja kehon koskettelu. Myös naisen ikä voi vaikuttaa kostumiseen.
Ihmiset kiihottuvat ja kostuvat eri tahtiin. Joskus kiihottuminen ja kostuminen voi tapahtua nopeasti, joskus se voi kestää kauemmin.