Märät unet

Mitä ne märät unet oikein on? Tuleeko siinä pippelistä jotakin? Tuntuuko se hyvälle?

Vastaus

Hei

Märät unet ovat unia, joiden aikana nukkuja kiihottuu seksuaalisesti.

Märkien unien aikana voi saada siemensyöksyn. Silloin peniksestä valuu ulos siemennestettä eli spermaa. Siemensyöksy tuntuu yleensä hyvälle.

Yöllinen siemensyöksy voi tuntua myös hämmentävältä. Märät unet ja yölliset siemensyöksyt ovat kuitenkin tavallisia, eikä niitä tarvitse säikähtää tai hävetä.