Masturboinnin harjoittelu

Miten poika voi harjoitella masturbaatiota?

Vastaus

Hei

Masturbointi tarkoittaa itsetyydytystä. Kun masturboi, voi saada seksuaalista nautintoa ja mielihyvää.

Itseään voi tyydyttää omassa rauhassa esimerkiksi omassa huoneessa tai vessassa.

Seksuaalista nautintoa voi saada, kun hyväilee eli koskettelee itseään eri puolilta kehoa.

Usein seksuaalista nautintoa saa peniksen alueelta. Penistä voi hyväillä käsin. Penistä voi liikutella käden sisällä ja esinahkaa voi liikutella edestakaisin.

Peniksen koskettelusta tulee yleensä erektio eli penis nousee pystyyn.

Penistä voi hyväillä niin pitkään kuin itse haluaa. 

Peniksen hyväily saattaa johtaa siemensyöksyyn, jossa peniksen päästä purkautuu siemennestettä.

Ei ole yhtä oikeaa tapaa itsetyydyttää. Jokainen tekee sitä omalla tavallaan.

Kokeilemalla huomaa, millaisista asiasta itse nauttii.