Miksi alkaa pierettää?

Miksi seksin aikana alkaa niin usein pierettää? Minulle käy ainakin niin, ja usein juuri yhdynnän loppuvaiheessa.

Vastaus

Hei

On tavallista, että seksin aikana pierettää ja tulee pieru.

Esimerkiksi liikunta saa ilman liikkeelle suolessa ja siksi seksin aikana voi pierettää.

Pieru voi tulla myös silloin, kun seksin aikana rentoutuu.

Pieru on luonnollinen asia. Sitä ei tarvitse pelätä tai hävetä seksin aikana.

Pieruun seksin aikana voi suhtautua vaikka huumorilla.